ISO 9001 minőségirányítási rendszer
Az ISO 9001-es szabvány egy olyan irányítási rendszer követelményeit határozza meg, amely egy szervezet, vállalat minőségalapú érték-előállítási folyamatait helyezi középpontba.
A minőségirányítási Rendszer a vevő (megrendelő, megbízó) által kapott termék és/vagy szolgáltatás állandó minőségét a működési folyamatok meghatározásával, előírásával és ellenőrzésével garantálja. A jelenleg érvényben levő minőségirányítási szabvány az MSZ EN ISO 9001:2015.
Az ISO 9001-es minőségirányítási rendszer a gazdasági szféra minden területén a legszélesebb körben elterjedtebb szabvány. A piaci kereslet és kínálat állandó változása, bővülése következtében nagyon fontos egy bizonos minőségi szinten tartani a termelési folyamatokat, és azokat folyamatosan felügyelni, hogy a piaci versenyben mindig az elvárt szinten legyen az adott vállalat. Ebben nyújt támogatást és segítséget az ISO Minőségirányítási Rendszer, mley a legfontosabb gyártási, előállítási, vásárlókkal kapcsolatos folyamatokat szabályozza.
Kinek érdemes bevezetni az ISO 9001 Minőségirányítási Rendszert?
Olyan vállalatoknak érdemes bevezetni az ISO 9001 Minőségirányítási Rendszert, akik:
- pályázatokon, tendereken, szeretnének indulni,
- közbeszerzéseken szeretnének részt venni,
- a beszállítói versenyben magasabb szintre szeretnének jutni,
- tudják, hogy kiváló PR és marketing eszköz egy ilyen tanúsítás megléte,
- megbízhatóbbak akarnak lenni vásárlóik, megrendelőik szemében,
- nemzetközi piacon szeretnének terjeszkedni.
Hogyan történik az ISO 9001 Minőségirányítási Rendszer bevezetése?
Kattintson ide, olvassa el, milyen lépéseken végighaladva lesz az ön cégének is ISO Minőségirányítási Rendszere, amennyiben minket választ.