A tanúsítás folyamata
Ahhoz, hogy ügyfeleinket megtartsuk hosszú távon, hogy cégünk, vállalatunk akár országos, akár nemzetközi szinten terjeszkedni tudjon, szükségesek minőségi elvárásoknak megfelelni. Egy ISO irányítási rendszer bevált keretet biztosít az üzleti folyamatok rendszerszerű irányításához annak érdekében, hogy a követelményeket teljesíthessük, sőt meghaladjuk azokat.
Így dolgozunk mi:
- töltse ki az ajánlatkérő űrlapot. Itt meg kell adnia a vállalkozás adatait, telephelyeit, igényelt szabványokat, tevékenységi kört, stb…
- az ajánlatkérő űrlap alapján elkészítjük a mindenre kiterjedő, részletes ajánlatunkat, amelyet az ajánlatkérő űrlap kitöltése után 24 órán belül elküldünk Önnek.
- kezdeti tanúsítási audit, amely 2 szakaszból áll:
- Első szakasz (dokumentációs felmérés) – Ebben a szakaszban a tanúsító szervezet felülvizsgálói ellenőrzik, hogy a dokumentumok megfelelnek-e az ISO tanúsítás követelményeinek vagy sem. Ez a 2. szakasz auditjára való felkészültség ellenőrzésére szolgál.
- Második szakasz (elsődleges audit) – Itt ellenőrizzük a dokumentáció és az ISO tanúsítás előfeltételei közötti összhangot. Ez a jelentések, nyilvántartások és a vállalati gyakorlat alapos vizsgálatával történik.
- Korrekciós intézkedési terv: Az auditor által azonosított hiányosságok után Önnek cselekvési tervet kell készítenie a hiányosságok megszüntetésére. Előfordulhat, hogy képzést kell nyújtania alkalmazottainak a szabvány követelményeinek jobb elfogadása érdekében.
- Amennyiben az audit jelentés lezárásra kerül (az esetleges nem-megfelelősségek lezárása után), a tanúsítványok kiállításra kerülnek.
- Felügyeleti auditok: rendszeres időközönként felügyeleti auditokra van szükség annak biztosítása érdekében, hogy az adott ISO szabvány követelményeit folyamatosan betartják.
- Amennyiben szükséges, társaságunk bármelyik szakasz előtt oktatást nyújt az Önök részére